Pytania i odpowiedzi

Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

  • Ile kosztuje uczestnictwo w grupie zakupowej?

    Jest całkowicie darmowe.
  • Z kim Uczestnik podpisuje umowę?

    Uczestnik Grupy podpisuje umowę bezpośrednio z dostawcą, Batna Group pośredniczy w podpisaniu umowy, angażując się w proces w stopniu zależnym od oczekiwań uczestnika.
  • Czy umowa zobowiązuje mnie do określonych wolumenów zakupowych lub czasu trwania?

    Analizę potencjału oszczędności przygotowujemy na bazie aktualnych wydatków potencjalnych uczestników grup, stąd warunki umów skorelowane są z wolumenami. Nie wiążemy natomiast naszych uczestników umowami bazującymi na zobowiązaniu do wielkości zamówień, czy też czasu trwania umowy – wyjątkiem są umowy energetyczne (prąd/gaz), czy umowy ubezpieczeniowe, które w związku ze specyfiką rynku zawierane są na określony czas, a w przypadku energii także na wolumen.
  • Jak wygląda proces przystąpienia do Grupy?

    Klient przesyła wymagane dane w wybranej kategorii zakupowej, BG przygotowuje analizę i prezentuje poziom potencjalnych oszczędności. Klient podejmuje decyzję czy chce z rozwiązania skorzystać czy nie.
  • Czy Batna Group przygotuje SIWZ i ogłosi przetarg?

    Tak. Zajmiemy się całością przetargu, tj przygotujemy dokumentację, uzgodnimy specyfikację ze wszystkimi szpitalami w grupie zakupowej, ogłosimy przetarg i będziemy go obsługiwać aż do podpisania umowy między dostawca a szpitalem.
  • Co szpital musi przygotować poza danymi do SIWZ?

    Właściwie potrzebujemy tylko danych ilościowych do SIWZ. A w szczególności musimy dostać od szpitala: asortyment rodzajowy, tj. ilości poszczególnych pozycji; obecną cenę zakupu; maksymalną wartość przedmiotu zamówienia (dla określenia budżetu). Ewentualnie, w przypadku pytań dot. specyfikacji, będziemy prosili o udzielenie bardziej szczegółowych odpowiedzi.
  • Czy umowę zawiera uczestnik Grupy czy Batna Group?

    Wszystkie umowy Uczestnik zawiera bezpośrednio z dostawcą.
  • Czy Uczestnik ma wgląd we wszystkie dane dotyczące postepowania?

    Tak, w każdej chwili Uczestnik ma wgląd w dane. Tak jest przez cały okres postępowania przetargowego i realizacji umowy. Reguły współpracy są transparetne od początku do końca.
  • Czy szpital musi zrealizować 100% pierwotnego zamówienia?

    Nie, umowa z dostawcą przewiduje realizację planu ilościowego na poziomie 80%.
  • Czy oferty dostawców są jawne dla Uczestników?

    Tak, Uczestnicy mają dostęp do wszystkich nadesłanych ofert.
  • Czy możliwe jest odstąpienie od umowy z Batna w przypadku uzyskania cen wyższych lub równych od obecnie uzyskanych w umowach?

    Uczestnicy Grup nie zawierają umowy z BatnaGroup. W przypadku postepowań PZP szpital udziela jedynie pełnomocnictwa do przeprowadzenia przetargu dla Lidera postępowania ( na ogół największy w grupie zakupowej szpital) a Lider postępowania udziela pełnomocnictwa Batna Group.
  • 1

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? >> Skontaktuj się

Kontakt

Formularz kontaktowy

Wyślij list. Wymagane jest wypełnienie wszystkich pól oznaczonych gwiazdką (*).

Batna

Jesteśmy najlepszą alternatywą dla Państwa obecnych dostawców.

Kontakt

  kontakt (@) batnagroup.pl
  szpitale (@) batnagroup.pl
  + 48 22 350 90 90
  + 48 22 350 90 92
  Al. Niepodległości 58, Warszawa