Operator Grup Zakupowych - Batna Group

 

Na bazie najlepszych światowych praktyk zakupowych zbudowaliśmy nowy na polskim rynku model konsolidacji zakupów. Od 5 lat, wykorzystując ten model, w przejrzysty sposób minimalizujemy koszty zakupów w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych.

W ramach Grupy Kapitałowej współpracujemy z doświadczonymi specjalistami ds. zakupów z Profitia Management Consultants.

Nasi eksperci z obszarów ekonomii, zakupów, technologii i prawa łączą swoje siły, by pomóc w wypracowaniu realnych oszczędności dla uczestników Grup Zakupowych.

 

 

BATNA

Zobacz, co daje Ci uczestnictwo w Grupie Zakupowej

Redukcja wydatków

Wykorzystując łączną wielkość zamówień Członków naszych grup zakupowych uzyskujemy dla nich korzystniejsze ceny od tych, które mają obecnie.

Bieżąca analiza cen

Posiadamy aktualną bazę cen rynkowych w każdej z naszych kategorii. Na bieżąco zbieramy dane cenowe, weryfikujemy i negocjujemy.

Oszczędność czasu

Nasi eksperci analizują dane i szukają najlepszych dostawców. Uczestnicy zgłaszają jedynie chęć przystąpienia i przekazują swoje dane cenowe.

Brak kosztów i ryzyka

Uczestnictwo w naszych grupach jest bezpłatne, a przed otrzymaniem danych podpisujemy jednostronne oświadczenie o zachowaniu poufności.

O Batna Group


Batna Group

Naszą misją jest pomoc w efektywnej realizacji procesów zakupowych. Organizujemy tematyczne grupy zakupowe dla przedsiębiorstw oraz szpitali. Na bazie najlepszych światowych praktyk zbudowaliśmy nowy na polskim rynku model zakupów.



Czym się kierujemy?

1

Transparentność

Ważne jest dla nas, by prowadzone przez nas działania biznesowe były jawne i oparte na zasadach uczciwej konkurencji.

2

Efektywność

Kierujemy się tym, by działania przeprowadzane dla Uczestników naszych Grup Zakupowych przynosiły jak największe korzyści, nie tylko finansowe.

3

Zorientowanie na klienta

W naszych działaniach najważniejszy jest sukces oszczędnościowy Uczestników Grup. Naszą rolą jest tylko doradztwo i pomoc.

4

Etyka

Od siebie i innych wymagamy przestrzegania najwyższych standardów etycznych, a także dbamy o najwyższą jakość naszych produktów i procesów.

Statystyki Batna

0 PLN

Koszt uczestnictwa w Grupie Zakupowej

12%

Średnie oszczędności uczestników Grup w 2015

150 mln PLN

Wolumen wydatków Uczestników Grup

545

Liczba indeksów zgłoszonych w ostatnim postępowaniu

Czym jest certyfikacja CIPS?

 

CIPS jest największą i najbardziej prestiżową organizacja zakupową na świecie, zrzesza obecnie 106 000 członków i działa w ponad 150 krajach.
Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym czy jest zakupowy odpowiednik takich prestiżowych certyfikatów jak CFA dla finansistów czy ACCA dla księgowych i audytorów? Tym właśnie odpowiednikiem są certyfikaty wydawane przez, mający swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii, CIPS (Chartered Institute of Procurement and Supply).


CIPS jest organizacją non-profit, której nadrzędnym celem jest zwiększanie wiedzy i kompetencji zakupowych jego członków - zarówno indywidualnych, jak też korporacyjnych i poprzez to podniesienie rangi zawodu „kupców” w organizacji. CIPS posiada produkty zarówno dla osób indywidualnych jak i dla firm. CIPS m.in. szkoli i certyfikuje organizacje zakupowe największych firm świata z wielu branż m.in. z branży naftowej, farmaceutycznej i finansowej. Certyfikaty przeznaczone są zarówno dla osób jak i przedsiębiorstw.


Otrzymanie certyfikatu CIPS daje przewagę konkurencyjną na naszym rynku pracy dla ekspertów zakupowych, ponieważ w Polsce jest on jeszcze mało rozpowszechniony. Jednocześnie rozpoznawalność certyfikatu w krajach Europy Zachodniej i w pozostałej części świata jest wysoka co powoduje, że jest on często traktowany jako niezbędne wyróżnienie skutecznego i doświadczonego Kupca.


Według badań, kupcy certyfikowani przez CIPS zarabiają rocznie średnio 5 % - 10 % więcej od średniej na zakupowych stanowiskach menedżerskich. Ponadto otrzymanie certyfikatu CIPS daje też dostęp do rozległych materiałów oraz uprawnia do uczestniczenia w konferencjach i głosowaniach do władz Instytutu.

Standardowa ścieżka rozwoju w Instytucie obejmuje 6 poziomów:
1. Certificate in procurement and supply operations
2. Advanced certificate in procurement and supply operations
3. Diploma in procurement and supply
4. Advanced diploma in procurement and supply
5. Professional diploma in procurement and supply
6. MCIPS (tj. Full Membership in CIPS)


Celem indywidualnego rozwoju członków CIPS jest zazwyczaj przejście kilkuletniego procesu indywidualnej certyfikacji, zaliczenia około 20 egzaminów i otrzymanie na jej końcu tytułu MCIPS (Member of CIPS). Jednak sugerowane kursy zależą od indywidualnego doświadczenia zakupowego, dla osób z wieloletnią praktyką w zawodzie mamy przygotowaną specjalne ścieżki.

Powiązana z nami merytorycznie firma Profitia, która od 2015 roku jest wyłącznym przedstawicielem CIPS w Polsce, na wiele sposobów pomaga w uzyskaniu Certyfikatu.

 

Batna

Jesteśmy najlepszą alternatywą dla Państwa obecnych dostawców.

Kontakt

  kontakt (@) batnagroup.pl
  szpitale (@) batnagroup.pl
  + 48 22 350 90 90
  + 48 22 350 90 92
  Al. Niepodległości 58, Warszawa