Batna Team

Batna Group powstała w 2011 r. jako uzupełnienie oferty konsultingowej firmy Profitia. Na bazie najlepszych światowych praktyk oraz doświadczenia ekspertów w dziedzinie optymalizacji kosztów zbudowaliśmy nowy na polskim rynku model zakupów, będący odpowiedzią na zapotrzebowanie Klientów Profitii i rynku.

Od wielu lat z sukcesem organizujemy grupy zakupowe dla przedsiębiorstw. Stale poszerzamy naszą ofertę i od początku 2015 roku organizujemy również grupy zakupowe dla szpitali. Działając w reżimie Prawa Zamówień Publicznych z sukcesem organizujemy przetargi przynoszące uczestnikom naszych Grup wymierne oszczędności.

What are our values?

1

Transparency

It is important to us that business actions taken by us are open-book and based on rules of fair competition.

2

Effectiveness

Our goal is that our solutions bring greatest possible benefits (not only financial) for our clients.

3

Client orientation

Client’s saving success is the most important for us. Our role is just to advise and help.

4

Ethics

We demand from us and others to obey highest standards in ethics, and also we make sure that the quality of our products and processes is as high as possible.

Our mission is to help in effective execution of purchasing processes.

Board Members

 

Łukasz Rozdeiczer / Chairman of the Board

Łukasz Rozdeiczer
/ Chairman of the Board /

Łukasz Rozdeiczer

Łukasz Rozdeiczer / Chairman of the Board

Biografia

Adwokat, negocjator i mediator. Posiada wieloletnie doświadczenie w negocjowaniu skomplikowanych transakcji i sporów, ze szczególnym uwzględnieniem negocjacji wielostronnych i tworzeniu wartości zarówno dla kupujących jak i dostawców. Brał udział w negocjacjach kontraktów o łącznej wartości ponad 50 mld $.

Adjunct Prof. Universytetu Georgetown, Wykładowca University of London, oraz studiów podyplomowych UW i SHG (Studia z Zakupów i Zarządzania).

Praktykował w CMS Cameron, McKenna, Clifford Chance, był konsultantem w Banku Światowym (IFC) i pracownikiem naukowym Program on Negotiation (Harvard) członek rad nadzorczych spółek. Absolwent m.in. Harvard Law School oraz WPiA UW.

 

 

Agata Mazurowska - Rozdeiczer / Vice President of the Board

Agata Mazurowska - Rozdeiczer
/ Vice President of the Board /

Agata Mazurowska - Rozdeiczer

Agata Mazurowska - Rozdeiczer / Vice President of the Board

Biografia

Prawnik z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w dziedzinie zamówień publicznych (PL, UE, USA), finansowania inwestycji oraz obsłudze skomplikowanych transakcji handlowych w kancelariach w Waszyngtonie, Londynie oraz Warszawie. Posiada doświadczenie doradcze w zakresie zakupow dla szeregu wiodących spółek w Polsce.

Uczestniczyła w projektach naukowych dla Harvard Business School i Kennedy School of Government, Harvard University. Absolwentka m.in. Harvard Law School, Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz specjalistycznych studiów na Uniwersytecie Cambridge.

 

Łukasz Mazurowski / Vice President of the Board

Łukasz Mazurowski
/ Vice President of the Board /

Łukasz Mazurowski

Łukasz Mazurowski / Vice President of the Board

Biografia

Doświadczony konsultant i menadżer projektów zakupowych. Doradzał największym firmom regionu w branżach: surowcowej, produkcyjnej, telekomunikacyjnej oraz finansowej. Prowadził projekty zakupowe mające przede wszystkim na celu poprawę efektywności w zakupach poprzez wdrożenie zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań procesowych oraz organizacyjnych. Doradzał w kilkudziesięciu procesach negocjacyjnych wspieranych metodyką harvardzką, które przyniosły ponad 500 mln rocznych oszczędności.

Od początku działalności zawodowej związany z zakupami. Karierę rozpoczął z Accenture współtworząc innowacyjny portal handlu między przedsiębiorstwami. Spędził ponad 1 rok w Chinach prowadząc własną działalność i poznając tajniki specyficznych negocjacji z przedstawicielami Państwa Środka. Powrócił do konsultingu, najpierw do Accenture, później związał się na ponad 5 lat z A.T. Kearney – wiodącą globalną firmą doradczą, przede wszystkim w zakresie zakupów.

Jako trener/ coach współpracuje z BIG FISH oraz Katedrą Logistyki SGH.

 Mariusz Turek

Mariusz Turek
/ Vice President of the Board /

Mariusz Turek

Mariusz Turek / Vice President of the Board

Biografia

Doświadczony konsultant i menadżer projektów zakupowych . Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w doradztwie strategicznym, w szczególności w obszarze optymalizacji zakupów oraz usprawnienia procesów biznesowych.

Swoje doświadczenie doradcze zdobywał w pracy dla wiodących firm doradztwa strategicznego – Kolaja & Partners, Deutsche Post Inhouse Consulting oraz A.T. Kearney. Realizował z powodzeniem projekty konsultingowe w Polsce, Niemczech oraz na Litwie. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz prestiżowego programu studiów CEMS Masters In International Management.

Do obszarów jego specjalizacji należą optymalizacja kosztów zakupowych, budowa organizacji i procesów zakupowych, restrukturyzacja oraz integracja po fuzji. Projekty, w które był zaangażowany, przyniosły łącznie ponad 200 mln zł potwierdzonych, trwałych oszczędności zakupowych.

About us

Batna

We are the best alternative to your present suppliers.

Useful links

About Batna

Contact

  kontakt (@) batnagroup.pl
  szpitale (@) batnagroup.pl
  + 48 22 350 90 90
  + 48 22 350 90 90
  Al. Niepodległości 58, Warszawa